یزدفردا "در جلسه روز گذشته نمایندگان مردم در استان یزد در مجلس شورای اسلامی بنا به توافق قبلی مقرر شد مهندس اولیاء تا آخر دوره هشتم؛ریاست مجمع نمایندگان استان یزد در مجلس را عهده دار شود.
به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مردم اردکان در مجلس؛در این نشست همچنین تصمیماتی در خصوص پیگیری و بررسی مهمترین مسائل و مشکلات استان از جمله:انتقال آب؛رشد آسیب های اجتماعی؛بیکاری؛فضای کسب و کار در استان و ارزیابی سفرهای استانی دولت و...توسط نمایندگان یزد در مجلس اتخاذ گردید.
در این جلسه تصمیم گرفته شد تا نمایندگان استان در تعامل سازنده با نماینده ولی فقیه ؛استاندار و مسئولان اجرایی پیگیری رفع تنگناهای فراروی توسعه استان و گرفتاری های مردم باشند.
چگونگی تشکیل جلسات مجمع؛برگزاری جلسه با مسئولان اجرایی کشور؛حضور جمعی نمایندگان استان در جلسات رسیدگی به مشکلات بخش های مختلف در استان از جمله مواردی بود که مقرر گردید نسبت به آنها برنامه ریزی شود.
همچنین با توجه به رشد فزاینده طلاق در استان؛افزایش سرقت و مقوله های نگران کننده ای از این قبیل پیشنهاد شد تا این موضوعات در جلسه مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار و اعضاء شوراهای تامین و فرهنگ عمومی با حضور نمایندگان استان یزد در مجلس شورای اسلامی مورد رسیدگی قرار گیرد.

 جلسه روز گذشته نمایندگان مردم در استان یزد در مجلس شورای اسلامی

 جلسه روز گذشته نمایندگان مردم در استان یزد در مجلس شورای اسلامی

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا